تو این پست...میخوام یکم دردودل کنم!

بعضی وقتا دلم میخواد...توی خیابونای شلوغ شهر_بی مقصد_ قدم بزنم و زیر لب شعری رو زمزمه کنم که خیلی دوسش دارم!

بعضی وقتا دلم میخواد...یکی پشت در اتاقم قایم بشه و وقتی من دارم با بی حوصلگی و درحال غر زدن از اتاق خارج میشم منو بترسونه...بعد کلی باهم به قیافم بخندیم!

بعضی وقتا دلم میخواد...وقتی حالم گرفتس و دلگیرم بیام و توی آغوشت یه عالمه اشک بریزم...تا وقتی که آروم بشم!

بعضی روزا دلم میخواد...وقتی زندگی سخت میگیره و با مشکلاتش روزامو احاطه میکنه...بخوابم و دقیقا وقتی همه چیز درست شد و مشکلات حل شد...از خواب بیدارم کنی!

بعضی وقتا دلم میخواد بهترین دوستام کنارم باشن...تا باهم غیبت کنیم و به مسخره ترین چیزهای دنیا از ته دل بخندیم!

بعضی وقتا باهمه ی وجود آرزو میکنم...کاش خیلی حرفه ای بلد بودم گیتار بزنم...تا بتونم یه شب تاخود صبح کنارت آهنگای مورد علاقمو بزنم و با صدای نچندان خوبم بخونم!

و...و...و...

اما خب...توی زندگیم اکثرا چیزهایی که دلم میخواد اتفاق نمیوفته!!!{#emotions_dlg.frown}{#emotions_dlg.cry}{#emotions_dlg.yell}



نظرات شما عزیزان:

tanha
ساعت15:26---20 خرداد 1393
garyash hastam chon kheiliiiiiiiiiiiiiiiiii tanham
پاسخ: ......


tanha
ساعت15:26---20 خرداد 1393
garyash hastam chon kheiliiiiiiiiiiiiiiiiii tanham
پاسخ: شما؟...


باران
ساعت22:55---26 فروردين 1393
آره منم دلم همینارو میخواد....
پاسخ: ... :)))


شاتوت
ساعت15:47---4 شهريور 1392
صدایی نه چندان خوب........
پاسخ:تو بهتر از همه میدووونی!


خاله شهره
ساعت20:30---3 شهريور 1392
قسمت ترسوندن پشت در اتاقت رو من پایه ام
پاسخ:بعععععله!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دل نوشته های من ، ،

تاريخ : یک شنبه 3 شهريور 1392 | 15:5 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.